Cum Cumpar ?

Comenzile se pot face: Online - prin folosirea cosului de cumparaturi, telefonic apeland unul dintre consultantii nostri 0377 100 000 - intre orele 08:00 - 17.00 (L-V) sau prin email la: [email protected].

Modalitatile prin care se poate face plata produselor sunt urmatoarele:

  • Plata ramburs - in momentul in care primiti produsul;
  • O.P. (Ordin de plata) - în contul  RO27CECENT1030RON1075957  deschis la Banca CEC BANK;
  • Plata online cu cardul prin intermediul procesatorului de plati Eu Platesc

Comanda on-line

Alegeti produsul/produsele

In coloana din stanga site-ului puteti naviga prin toate categoriile de produse. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul “Adauga In Cos” pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi. 

Cosul meu

Cosul de cumparaturi va permite sa adaugati produsele dorite apasand butonul "Adauga in cos".

Adauga in cos

De fiecare data cand veti adauga un produs in cosul dumneavoastra de cumparaturi, pe ecran va apare o fereastra in cadrul careia veti putea vizualiza comanda. La momentul in care doriti sa lansati comanda dumneavoastra accesati butonul "Finalizeaza comanda", urmand sa furnizati si datele de facturare/livrare. Puteti oricand sa va intoarceti in magazinul on-line pentru a adauga alte produse apasand pe butonul "Continua cumparaturile".

Pentu a putea sa furnizati datele de facturare, va trebui sa va logati completand adresa dvs de email si parola, daca sunteti un client mai vechi, apasand apoi pe butonul "Autentificare", iar daca sunteti un client nou apasati pe "Inregistrare" si cumpletati campurile cu datele dvs.

Informaţii facturare

Completati datele personale in formularul din pagina. Acestea vor folosi la completarea formularului de livrare. Daca doriti livrarea la o alta adresa completati formularul "Livrare la o alta adresa". Daca sunteti deja inregistrat, alegeti din lista o adresa valabila unde va putem trimite comanda.

Dupa completarea acestor informatii faceti click pe butonul "Continua".

Metoda de livrare

Livrarea produselor se face prin curier rapid, costurile fiind suportate de catre cumparator sau gratuit pentru produsele ce au specificata mentiunea "Transport Gratuit".

Comenzile au costul de transport de 25 lei, cu exceptia celor mentionate cu "Transport Gratuit".

Informatii plata

Plata comenzii se face in mai multe moduri:

- Numerar / Ramburs (se achita la curier)

- Pe baza de factura proforma cu ordin de plata.

- Prin card bancar. In acest caz vei fi redirectionat catre pagina de plati securizate a Eu Platesc. Aici vei putea introduce datele cardului tau si vei putea finaliza comanda. Nu exista taxe sau comisioane suplimentare. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Libra Bank. Noi nu solicitam si nu stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.

Trimiterea comenzii

Pentru a comanda produsele alese, apasati butonul "Plasati comanda".

Va recomadam sa verificati inca o data informatiile furnizate inainte de accesarea acestui buton.

 

 

Plata Card

 

Comanda telefonica

Pentru comenzi telefonice va invitam sa sunati la urmatoarele numere de telefon: Comanda telefonica

  • Telefon fix: 0377 100 000
  • Telefon mobil: 0758 333 999

Echipa Tools Store va prelua comanda dumneavoastra, urmand ca acestea sa fie livrate la adresa dorita. 
In acest caz, livrarea produselor se face prin intermediul curieratului rapid.
Plata comenzii se face in numerar la livrare, online prin card bancar, sau pe baza de factura proforma si ordin de plata.

 

 

Suntem prezenti in SEAP / SICAP

Toate produsele disponibile on-line pe www.tools.store.ro se pot achizitiona si prin sistemul de achizitii publice.

Ne gasiti pe www.e-licitatie.ro (SEAP/SICAP) la sectiunea operatori economici cu urmatoaele date de indentificare:

Denumire participant: SC. Global Tech SRL.

Oras/Judet: Iasi.

Cod Unic de Inregistrare: RO 1971141.

Tip: Ofertant.

Se pot initia cumparari directe prin sistemul de achizitii publice. In cazul in care doriti sa achizitionati si alte produse care nu se afla pe portalul de achiztii publice, va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail: [email protected] sau la telefon: 0377 100 000.

Produsele pe care urmeaza sa le achizitionati prin licitatie publica vor fi incarcate pe S.I.C.A.P., iar dupa finalizarea procedurilor de achizitie vor fi expediate catre dvs conform detaliilor stabilite.

Sumar procedura achizitii SEAP/SICAP:

1.Alegerea produselor dorite.

Identificati pe www.tools.store.ro produsele pe care doriti sa le achizitionati.

2. Trimiterea intentiei de achizitie pe e-mail:

Trimiteti o lista cu produsele pe care doriti sa le achizitionati prin licitatie la adresa: [email protected].

Specificati in mesaj ca doriti ca achizitia sa fie facuta prin sitemul SEAP/SICAP.

3. Achizitia prin SEAP/SICAP.

Unul dintre reprezentantii nostri de vanzari va lua legatura cu dvs. prin telefon / email. Comanda dvs. va fi publicata sub forma de pachet pe platforma www.e-licitatie.ro si vi se va transmite codul CPV și nr de referinta pentru a putea realiza achiziția directa, iar societatea noastra va emite factura numai dupa finalizarea achizitiei.

Magazinul online Tools Store nu comercializeaza produsele sale in strainatate. Comenzile plasate ce au ca destinatie o adresa din afara teritoriului Romaniei nu vor fi onorate.